Palvelut

Myynnin ja asiakapalvelun kehittäminen

Vaatimaton tavoitteemme on tehdä jokaisesta yksilöstä parempi ammattilainen ja oman alansa huippuosaaja. Nykypäivänä tarjonta lähes asiaan kuin asiaan on runsasta. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että jos asiakaskohtaaminen ei onnistu, rahat menevät sellaiselle toimijalle joka tämän osaa.

Kehittämällä myyntiä ja asiakaspalvelua tekijöiden vahvuuksien kautta yksilölähtöisesti, voidaan synnyttää merkittävä kilpailuetu joka kantaa pitkälle ja vaikuttaa ratkaisevasti yritysmielikuvaan. Kun asiakaspalvelutilanteet toimivat loistavasti, asiakkaalla on syy sitoutua yritykseen.

Omassa filosofiassamme lähdemme siitä, että asiakas on aina keskiössä. Saattaa kuulostaa kliseiseltä, mutta niin se vain on. Siksi tulisi aina lähteä siitä, että jokainen yrityksen työntekijä on asiakaspalvelija. Kun tämä on sisäistetty, voidaan todeta että samalla hänestä tulee myös myyjä ja yrityksen edustaja. Oli työtehtävä sitten toimitusjohtaja tai kaivinkoneenkuljettaja.

Erilaiset asiakkaat ja monikanavaisuus

Perinteiset asiakaspalvelu- ja myyntikanavat kuten puhelin, f2f, sähköposti ja palaverit eivät yksin enää riitä. On kyettävä tarjoamaan hyvää palvelua niin eri SoMe-kanavissa kuin Chatissakin.

Kun toimitaan monilla eri alustoilla, on tärkeää tunnistaa minkälainen asiakas päätteen tai pöydän toisella puolella luo tuimia katseita. Tämän tiedostaminen helpottaa olennaisesti toimintaa haastavissa ja vaihtelevissa tilanteissa, antaen myyjälle/asiakaspalvelijalle mahdollisuuden tajunnanräjäyttävän asiakaskokemuksen lisäksi hyvään lisämyyntiin.

Lähde kanssamme kohti kehityspolkua.

Valmennukset


Asiakaspalvelijasta ratkaisumyyjäksi

"Kun mä en oikeen tykkää siitä tyrkyttämisestä. Ja mä en sitäpaitsi oo myyjä, vaan tykkään ku asiakkaat tykkää. Ja ne asiakkaat ei tykkää tyrkyttämisest vaan asiakaspalvelust"

Niin, aivan.

Valmennus soveltuu yrityksille jotka haluavat lisätä myyntiä, nostaa asiakaspalvelun laatua ja viedä asiakaskokemuksen uudelle tasolle. Koulutuksesta on hyötyä B2C ja B2B-myynnissä.

Teemat

- Millainen on hyvä asiakaskokemus?

- Millaisia asiakkaat ovat?

- Millainen asiakaspalvelija/myyjä minä olen? 

Erilaiset ostajat ja myyjät

"Se sano ettei sitä kiinnosta onks se kiva ja värikäs vaan et toimiiks se ja mitä maksaa. Sit kuulu vaan tuut, tuut. En tiiä."

Ei toimi kaikille.

Valmennuksessa perehdytään erilaisiin ostajiin ja annetaan myyjille paremmat työkalut asiakastyyppien tunnistamiseen. Valmennuksen avulla opitaan tunnistamaan tehokkaat keinot kaupanteon loppuunsaattamiseen. Valmennus sopii kaikille myyntiorganisaatioille.

Teemat

- Erilaiset ihmiset, myyjät ja ostajat

- Asiakkaan kiinnostuksen herättäminen

- Tehokas ja menestyksekäs klousaus

Elämyksellinen asiakaskokemus

"Mä sanoin et sori hei ku se tyyppi joutu soittaa nyt kuudetta kertaa. En mä voi sil mitään ettei meen systeemit taivu hyvittäämää sitä kymmentä euroo. Ois nyt onnellinen et sen laitteet sentää toimii, ku ei halunnu edes ostaa mitää"

Jotkut saattavat haluta hieman enemmän.

Valmennuksessa syvennytään asiakaskokemuksen maailmaan ja sen synnyttämään kilpailuetuun. Soveltuu yrityksille, jotka haluavat nostaa asiakaskokemuksen uudelle tasolle. Sopii sekä B2C ja B2B-myyntiin.

Teemat

- Asiakaskokemuksen elinkaari

- Erilaiset asiakkaat, erilainen asiakaskokemus

- Minun roolini asiakaskokemuksen luomisessa

Rakennamme myös kokonaan tarpeisiinne sopivan kokonaisuuden. Ota rohkeasti yhteyttä jo tänään.

Tilaa valmennus


Ole hyvä ja jätä yhteystietosi niin otamme sinuun yhteyttä 8 tunnin kuluessa